J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 3 van de 3 Eerste 1 2 3

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JustME125 Bekijk Posts
    Ach een keer een klus meegedaan waar buiten een truss kooi stond met een lel macjes dr in. Kom je de dag erna terug zijn er gewoon 2 MAC500's uit de truss gejat terwijl er hondenbewaking rondliep :S

Vraag je je ook af waar de meuk is gebleven hè!

Verder hebben ze ons ook een keer een losse dimmer gejat terwijl we af stonden te breken.....moet je toch ook wel ballen zo groot als kanonskogels hebben wil je dat klaarspelen.

Mzzls
    Al eens meegemaakt dat ze een motorsturing hebben gejat tijdens het breken. We vragen ons nogsteeds af hoe ze dat klaar hebben gespeeld omdat we toch met een man of 12 rondliepen, en de politie de boel had omsingeld... Toevallig waren er 2 sturingen aanwezig op die productie, dat scheelde wel...

Heel leuk, carnaval in Roermond. Toch, Tijs?

De sturing hebben we overigens 2 straten verderop teruggevonden. Waarschijnlijk vonden ze hem toch te zwaar ofzo
    Laatst gewijzigd door DJ_Compact; 10-06-08 om 20:26.
    Mjaaaa....

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DJ_matthias Bekijk Posts
    stond hier ooit eens niet op het forum bij "Getjat/ontvreemd" dat ze op Laundry Day (Antwerpen) gewoon een HOG1000 hadden meegenomen tijdens de afbouw overdag?
    de lege kisten stonden er nog... gewoon de hog eruit getild en mee aan de wandel gegaan...

EDIT: http://www.licht-geluid.nl/forum/org...tml#post466433
    Hoe krijg je nu onopvallend een tafel van 90*50cm mee

Wat ik persoonlijk de ergste diefstal vind die 'k heb meegemaakt is dat ze met carnaval een bak bier uit de vrachtwagen hadden gestolen. 200 meter verder teruggevonden, uiteraard leeg...

Standaard

Ik heb laatst gehoord, dat dronken mensen een Pearl Avolites 2004 hadden geript.
    Kabels zijn er bij ons ook veel gejat.
    En leathermans van collega's, mensen die vragen om even een leatherman te lenen en vervolgens niet terug krijgen. Ik geef de mijne nooit meer uit, ik vertrouw het niet meer.
    Uiteindelijk komt alles goed! Vraag niet hoe, maar dat is de uitdaging ;-) En blijf lachen!

Standaard

En wij hebben wij eens de show gestolen..... hahahaha

Sorry, moest ik even kwijt

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door J.S. Coolen Bekijk Posts
    Ik heb laatst meegemaakt dat er uit een vaste opstelling gewoon een laser uit het grid is gehaald. Omdat het de laatste op de dmx lijn was merkte de lichttech er niets van. Totdat we gingen opruimen.....
    Heb ook al eens gehoord dat ze er gewoon midden tussenuit worden gehaald, prikken ze DMX in en uit aan elkaar door merk je op een kleine onderbreking na ook niks schijnt omdat de laatste stand heel even blijft staan en dan de boel weer doorgaat.

Standaard

bij ons is onder andere een Pioneer DJM-800 verdwenen tijdens een klus op de kermis... erg fijn. En verder hebben zaken als steekkarren enzo ook al eens pootjes gekregen... Op sommige plaatsen kun je er helaas beter iemand permanent naast zetten om dit te voorkomen, triest genoeg werkt dat zo tegenwoordig.

Forum Rechten