J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 4 van de 5 Eerste 1 2 3 4 5 Laatste

Standaard

citaat:Geplaatst door Tiemen

Met een losse hand, zorgen dat er geen "krullen" inzitten, en dan klein beetje tape errond, en klaar is kees.

PS "ik drink al 25 jaar bier, het kan dus geen kwaad dat ik zat met de auto rijd"

...
    Ik gebruik de eerder beschreven "vouwen-knoopje" methode écht alvijftien jaar. nadat ik de "slag met de pols" methode vijf jaar gebruikte. (oud zeiler he. dan denk je dat wat voor touw geldt...enz)
    "slag met de pols" beschadigt je geslagen kabel binnen een jaar. En sinds ik daarme gestopt ben nooit meer last gehad.

De eerste die structureel taperesten op microfoon/jack kabels maakt is voor de laatste keer gehuurd. Dat krijg je nooit uit dure stagekleren gewassen. En voral op zwart betekent het dus stomerijkosten en soms zelfs weggooien.

Misschien dan toch maar ook met bier op gaan rijden? [}][}]
    lekker belangrijk!

Standaard

citaat:Geplaatst door ronny
    wat versta jij onder stagekleren eigenlijk?
    Moet je ff op z'n website kijke, is alles een stuk helderder (zie Showbands profiel)

Standaard

citaat:Geplaatst door Tiemen

IMEC...echte PA firma (stond die I niet voor idiot?). Is dit nu echt de referentie? man man. De lokale discobar hier in de streek knoopt ook zijn kabels, jah, nu ben ik zeker dat knopen erg gezond is voor de kabel. Misschien 1 simpel "echt" voorbeeldje : de powershop. Nu content?
    Dus als ik het goed begrijp is IMEC geen degelijke firma volgens jou?
    Dat is dan tevens de reden dat zij bvb de 2de set leveren in de marquee tijdens werchter. Daarom dat zij niet de oude markt, maar "enkel" de vismarkt mogen doen tijdens marktrock.
    Wat is volgens jou dan wel een respectabele firma als ik vragen mag?

Standaard

knoop erin leggen doe ik eigenlijk tegenwoordig nooit meer, ik heb gemerkt dat je dan langer staat te knoeien dan wanneer je gewoon alle kabels los in de hand oprolt en dat in je kist mikt.
    ---hier staat nix--->

Ingeschreven
    Mar 2002

Standaard

citaat:Geplaatst door fredjuhh

knoop erin leggen doe ik eigenlijk tegenwoordig nooit meer, ik heb gemerkt dat je dan langer staat te knoeien dan wanneer je gewoon alle kabels los in de hand oprolt en dat in je kist mikt.
    Maar hoe zit dat in zo'n geval met ze weer uit de kist halen?
    Dan heb je volgens mij één grote Kabel-Gordiaan!
    een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

Ingeschreven
    Nov 2000

Standaard

Kortom: trek bij het opruimen alle connectoren eraf en pletter het zo in de kist. )))

Ingeschreven
    Nov 2000

Standaard

was gewoon een grapje voor de lol hoor!!!

Standaard

ik gooi m'n kabels altijd weg en maak nieuwe..
    Zelfs een direct teruggeslagen tennisbal stuitert wel eens verkeerd.

Forum Rechten