Uw mening over soundcraft lx7ii?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sinnedtims
    • Sep 2017
    • 11

    Uw mening over soundcraft lx7ii?

    Hallo allemaal. Ik heb een vraag. Wat is uw mening over de soundcraft lx7ii? Ik kan hem krijgen voor 400 euro met eq,compressor en lexicon effecten. Is het een mixer om in te investeren? Ik heb het nodig voor live geluid bandjes,zang en muziek.... alvast bednakt, Dennis
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

    #2
    Wanneer het ding voldoet aan de eisen welke jij eraan stelt is het zinvol om die € 400,- eraan uit te geven. Zo simpel is het.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

    Comment

    • DJ Antoon
      • May 2005
      • 1681

      #3
      Leuke analoge mixer voor de wat kleinere bandjes. Al zou ik zelf niet meer investeren in analoog.

      Comment

      • MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

        #4
        Originally posted by DJ Antoon
        Al zou ik zelf niet meer investeren in analoog.
        't Gaat hier over een gebruikt ding van € 400,-, niet echt een wereldschokkend bedrag.
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

        Comment

        • showband
          • May 2001
          • 4524

          #5
          Voor eenmans zaakjes die er zo nu en dan een bandje bij willen doen heb je vaak aan 12 tot 16 kanalen voldoende.
          Denk er aan dat je voor al die ingangen ook DI/microfoons moet kopen! En dat de meeste bands gewoon drums/bas/gitaar/key/2x zang zijn. Dat doe je op bruiloften en kroegen met 12 kanalen en goede microfoons..

          En je zal eerder aangekeken worden op teveel plek innemen in de ruimte dan op iets anders. Gewoon omdat de normen zijn veranderd met digitale doosjes.

          ik denk dat als je kleine bandjes wil doen dat je beter af bent als je voor 600/700 euro een splinternieuwe instap digitale koopt.
          400 voor een ding wat anderhalf a twee vierkante meter in een kroeg gaat innemen is in mijn ogen zonde. Je neemt een soundcraft/behringer digi in je koffertje mee in de bus met een tablet.
          Die 300 euro die je bespaard verlies je aan transport en ergernis wegens te weinig ruimte.....

          inderdaat, in het veld zijn de meeste tweedehands grote mixers net zo hard verouderd als een casettedeck ten opzichte van SD-recorders.
          lekker belangrijk!

          Comment

          • DJ Antoon
            • May 2005
            • 1681

            #6
            Originally posted by showband
            Gewoon omdat de normen zijn veranderd met digitale doosjes.

            ik denk dat als je kleine bandjes wil doen dat je beter af bent als je voor 600/700 euro een splinternieuwe instap digitale koopt.
            Dat is ook mijn standpunt. Pas nog FOH voor een band moeten doen die een XR18 bij hadden, monitors via P16. Waren erg blij met hun setup, deden in kleine zaaltjes ook foh met dat ding.
            Maar waren toen wat minder blij met de festival wifi...
            Daar zou ik dan effe wat meer geld in investeren, als wat er standaard op zit.

            Comment

            Working...