PA markt 2017

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • beyma
    • Oct 2002
    • 1614

    PA markt 2017

    Afgelopen zaterdag 11/3 weer naar de PA markt geweest.

    Voor mij was dit de 19e keer want mij collega en ik maken er gewoon een traditie van om te gaan, maar ik vond het wat tegenvallen.... ik weet niet waar het aan lag maar ik kon weinig vinden waar ik enthousiast van werd.
    Hier en daar grote lege plekken in de zaal, maar het "sfeertje" waar mijn collega en ik altijd van genieten was er zeker wel.
    Altijd leuk om mensen met blije gezichten te zien sjouwen met van alles en nog wat. En je komt altijd weer oude bekenden tegen waar je maar zo weer een uur mee staat te kletsen.

    Maar ja, voor het eerst was ik meer kwijt aan eten en drinken dan dat ik aan spullen heb gekocht !

    Toch ben ik benieuwd of jullie wel lekker hebben kunnen scoren ?!!
    Een feest is pas een feest als de politie is geweest.....
  • Carl
    • Nov 2000
    • 907

    #2
    Mijn collega en ik vonden het idd ook ietsje tegen vallen, maar ik heb toch wel weer een paar geinige dingetjes gescoord. Ook niet veel uitgegeven, wij misten de patatboer voor de deur wel!!

    Comment

    • Merijndj
      • Mar 2001
      • 660

      #3
      Ik ben ook weer eens geweest, naar mijn idee: Veel oude meuk wat ik gratis nog niet hebben wil, en voor de rest eigenlijk te hoge prijzen, zelfs in het laatste uurtje gingen de prijzen niet noemenswaardig omlaag.

      Ik heb een 500w fresnel spotje €10 en 6x5m 4x2.5 speaker kabel €60 gekocht.
      Scheelde inderdaad weinig of ik had naar huis gegaan zonder iets te kopen....

      Comment

      Working...