PA-markt 2016

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Companion
    • Dec 2005
    • 86

    PA-markt 2016

    Zaterdag 12 maart is het weer zover. Inmiddels de 20e editie van de PA-markt in Houten.

    In de EXPO HOUTEN verzamelen zich tientallen bedrijven uit Nederland en België met hun gebruikte geluids- en lichtapparatuur, maar ook video- en trussmateriaal tref je er aan.

    Voor zowel bedrijven als particulieren is er nog ruimte beschikbaar.

    Wil je de beurs bezoeken, dan kun je nog een voorverkoopkaartje kopen via de website www.pa-markt.nl en dan heb je nog € 2,50 korting per kaartje !
    Natuurlijk kun je ook aan de kassa een kaartje kopen. Dat kost dan € 10,00 per persoon.

    Heb je wat leuks gekocht op de beurs, laat het hier dan even weten.
    Op naar de volgende beurs....
  • gimmebass
    • Feb 2013
    • 37

    #2
    wat vonden jullie ervan?
    ik vond het een beetje......heeeel veel geld vragen voor afgetrapte ex rental spullen met 100000 uur op de teller.
    zeik het niet af hoor, vond het verder erg leuk om rond te schumen of er wat bij zat.

    gr

    Comment

    • DJ Antoon
      • May 2005
      • 1681

      #3
      Gelukkig dit jaar niet zo'n showtec / dap nieuwe spullen beurs, in de plaats daarvan opvallend veel pioneer cd spelers.

      De tijd van leuke compressors, effecten bakjes is duidelijk voorbij. Heeft niemand meer behoefte aan lijkt het zo.
      Ik heb niets gekocht, teveel bijpraten. Ook niet echt iets gezien.
      En analoge mengtafels is ook voorbij, een paar jaar geleden werd er voor een leuke oude bak nog wat geld gegeven, nu bleef merendeel staan, nauwelijks interesse.

      Comment

      • Big Bang
        • Apr 2008
        • 652

        #4
        Originally posted by gimmebass
        wat vonden jullie ervan?
        ik vond het een beetje......heeeel veel geld vragen voor afgetrapte ex rental spullen met 100000 uur op de teller.
        Je moet ook wel afdingen hè, een beetje koehandel is onderdeel van het spel...
        It's time to play the music, It's time to light the lights ...

        Comment

        • vasco
          • Oct 2003
          • 2567

          #5
          Originally posted by gimmebass
          ik vond het een beetje......heeeel veel geld vragen voor afgetrapte ex rental spullen met 100000 uur op de teller.
          Men bepaald en betaald zelf de prijs die je overeen kunt komen met de verkoper. Is het materiaal de (overeengekomen) prijs waard dan verkoopt men het echt wel. Als de verkoper echt te hoog blijft zitten met zijn prijs heeft die daar zelf last van want dan kan die dat weer mee terug naar huis/magazijn slepen.

          Comment

          • speakertech
            • Jan 2008
            • 1696

            #6
            Originally posted by gimmebass
            wat vonden jullie ervan?
            ik vond het een beetje......heeeel veel geld vragen voor afgetrapte ex rental spullen met 100000 uur op de teller.
            zeik het niet af hoor, vond het verder erg leuk om rond te schumen of er wat bij zat.

            gr
            als je techneut bent en zelf kunt repareren kun je voor een krats mooie dingen scoren als je maar weinig geld wil uitgeven.
            Een powered mengtafeltje met tweemaal 500 Watt aan boord en ook nog twee effectbanken. Zag er nog puntgaaf uit.50 Euro. Werkt al weer na het vervangen van een IC.
            Uitstekend voor simpele klussen, vergadering etc. Brengt de eerste keer al meermalen de aanschafprijs op.
            De beurs lijkt me meer interessant voor kopers die via een winkel moeten kopen.

            Speakertech
            Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
            ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

            Comment

            • frederic
              • Jan 2006
              • 3511

              #7
              Ik ben destijds ook nog geweest naar dergelijke beurzen in Belgie en Franktrijk. en er van afgestapt.
              Kwam er op neer dat het meer en meer beurze werden met nieuwe lowbudget als DAP Tehringer, STAG DJ spullen. Nauwelijks PA materiaal te benoemen waard.

              Net als die computerbeurzen die er ook niet meer op trekken. Je vind er alles behalve computers en onderdelen.

              Comment

              Working...