Standaard instelling voor trompet Over IEM?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ruli
    • Jan 2015
    • 12

    Standaard instelling voor trompet Over IEM?

    Hallo allen,
    Ik ben trompettist(amateur) bij een partyband en heb een vraagje over geluid;

    Bestaat er een "standaard instelling" om het trompetgeluid zo natuurgetrouw mogelijk terug te krijgen in je inears?

    Ik stel deze vraag omdat we binnenkort onze inears opnieuw gaan inregelen.
    Onze geluidsmensen gebruiken daar VisiRemote voor, een app van Soundcraft.

    En als er zoiets bestaat als een "standaard" instelling, hebben jullie die dan voor mij van:
    Trompet
    Trombone
    Alt Sax
    Tenor Sax

    Onze band bestaat verder uit 2 leadzang, 2 backing, drums, percussie, keys, basgitaar en gitaar.

    alvast bedankt voor jullie reakties!
  • timmetje
    • Dec 2012
    • 424

    #2
    Wellicht dat de app zelf al wat presets biedt waar je wat mee kan?

    Als dat niet het geval is lijkt het mij dat je geluidsmensen samen met jou wel een prettig geluid voor je in-ears kunnen inregelen. Als ze dat niet lukt moet je misschien naar andere geluidsmensen gaan zoeken...

    Daarnaast ligt het er aan wat jij allemaal op die inears hebt zitten. Als daar ook nog leadzang en gitaar bij doorzit heb je niets aan een standaardinstelling omdat leadzang en blaasinstrumenten vrij veel frequenties delen.

    Kortom: ga tijdens een repetitie eens lekker aan de slag met je inears en zoek samen met je geluidsmensen naar een fijne mix.
    Tim

    Comment

    • Ruli
      • Jan 2015
      • 12

      #3