BBC doet uitverkoop

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • frederic
    • Jan 2006
    • 3511

    BBC doet uitverkoop

    Hier de snuffelsite

  • arjenv
    • Mar 2012
    • 77

    #2
    doet u mij maar een rack of twee.....

    Comment

    • drbeat
      • Jun 2012
      • 671

      #3
      Originally posted by frederic

      Verkopen ze ook nog iets wat niet kapot is? wat een bak met ZOOI zeg.....Er zullen ongetwijfeld onder die berg met zooi Pareltjes liggen maar om nou die bult door te buffelen... Die hebben echt een magazijn vol met rommel waar je hopelijk een tientje voor krijgt...

      Maar heb het graag mis.....
      Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

      Comment

      • MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

        #4
        En dan is de kans ook nog groot dat er voor die rommel de hoofdprijs geboden wordt.
        Vergeet niet dat het bij de BBC niet is gekocht om stil te staan, meeste is waarschijnlijk heel erg intensief gebruikt.
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

        Comment

        • freek
          • Aug 2008
          • 238

          #5
          Originally posted by drbeat
          Verkopen ze ook nog iets wat niet kapot is? wat een bak met ZOOI zeg.....Er zullen ongetwijfeld onder die berg met zooi Pareltjes liggen maar om nou die bult door te buffelen... Die hebben echt een magazijn vol met rommel waar je hopelijk een tientje voor krijgt...

          Maar heb het graag mis.....
          Dan heb je niet heel veel verstand van broadcast apparatuur en alles wat je nodig hebt om een uitzendstraat te bouwen. Ik geef toe, niet elk forumlid zal dit bij z'n drive-in nodig hebben, maar wat ik zo zie staan, staat er alleen maar top apparatuur van topmerken. (op video gebied dan). Zeker interessant voor de liefhebber. Mooie HD-cam players (nieuw slechts 70.000 euro per stuk, als je ze nu rond de 25.000 euro kan kopen heb je een mooie deal )

          Comment

          • showband
            • May 2001
            • 4524

            #6
            ik zie ook leuke microfoons en dergelijke staan. Zeker niet allemaal zooi.
            lekker belangrijk!

            Comment

            Working...