Marktplaats is niet meer gratis voor de verkoop van muziekspullen..

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • drbeat
    • Jun 2012
    • 671

    Marktplaats is niet meer gratis voor de verkoop van muziekspullen..

    gister een beetje een teleurstelling....ik wilde er mijn versterkertjes op zetten... en de behringer dcx processor....kost dat drie euro per week...en voor 15 staat hij bovenaan!!!

    kijk ik naar t lijstje voor welke afdelingen ze dat gedaan hebben...is het voor praktisch al die muziekonderdelen gewoon caschen!!!

    waar kun je nu je rommel dan kwijt?? pfff jammer hoor marktplaats....

    dan maar een andere site of facebook....t is nie anders....
    Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa
  • NesCio01
    • May 2010
    • 1987

    #2
    Originally posted by drbeat
    gister een beetje een teleurstelling....ik wilde er mijn versterkertjes op zetten... en de behringer dcx processor....kost dat drie euro per week...en voor 15 staat hij bovenaan!!!

    kijk ik naar t lijstje voor welke afdelingen ze dat gedaan hebben...is het voor praktisch al die muziekonderdelen gewoon caschen!!!

    waar kun je nu je rommel dan kwijt?? pfff jammer hoor marktplaats....

    dan maar een andere site of facebook....t is nie anders....

    Hoi DrBeat,

    Ik denk dat op MP er al een jaar of 3 of 4 betaald
    moet worden voor o.a. versterkers. Is idd balen,
    maar ook daar weten ze dat er hier en daar geld te halen is?

    Op FB kun je ook aardig terecht:
    -
    2dehands Licht en geluid is er dan 1 die het eerst bij me op komt

    Ik zie jouw amps daar wel verschijnen

    grtz

    Nes
    Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

    Comment

    • djspeakertje
      • Oct 2008
      • 1912

      #3
      Muzikanten marktplaats is een uitstekende facebook community, en voor je apparatuur kan je terecht bij Audio Engineers Marktplaats (facebook, veelal serieuze (studio-) gear) en inderdaad 2e hands licht&geluid. Ik heb via die laatste pagina twee keer iets aangeschaft (jaren 80 DBX gate en afgelopen week een Neutrik TRS patchbay) en dat was allebei prima in orde, wat helaas niet veel zegt over de rest van de pagina.
      Op Audio Engineers Marktplaats hangen ook een aantal mensen waarvan bekend is dat ze handelen in nieuwe en gebruikte gear, maar daar is verder ook niets mee mis.


      Daan
      I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
      I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

      Comment

      • Podium Verhuur
        • Mar 2012
        • 480

        #4


        Ook een plek waar veel wordt aangeboden. Wel steeds meer hobby jongetjes, maar van tijd tot tijd wel hele interessante dingen.
        De website is wel een beetje jaren 90. met een hoop spam en die kun je ook meteen verwachten als je hier op adverteert. Maar je raakt goede spullen voor een eerlijke prijs redelijk snel kwijt.

        Comment

        • kvdb013
          • Nov 2010
          • 337

          #5
          Als je het aanbied onder de categorie: audio/video en foto en dan sub categorie: professionele audio/tv en video Apparatuur,
          dan is het nog wel gratis.
          Discussiƫren is kennis uitwisselen, ruziemaken is onwetendheid uitwisselen

          Comment

          • drbeat
            • Jun 2012
            • 671

            #6
            Originally posted by kvdb013
            Als je het aanbied onder de categorie: audio/video en foto en dan sub categorie: professionele audio/tv en video Apparatuur,
            dan is het nog wel gratis.
            heel goed idee Koen!!! na dat ik die berg paaseitjes heb opgegeten ga ik t eens proberen....

            net als de andere sites...
            Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

            Comment

            Working...