PA-markt 2014

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Companion
    • Dec 2005
    • 86

    PA-markt 2014

    Voorgaande jaren waren er velen vanaf dit forum en werd er afspraken gemaakt om elkaar te ontmoeten op de PA-markt.

    Ik zag dat er nog geen topic was...

    Zaterdag 29 maart a.s. is het weer zo ver. De jaarlijkse PA-markt in Houten.
    Alle info op de website www.pa-markt.nl

    Kaarten nog verkrijgbaar in voorverkoop.
    Op naar de volgende beurs....
  • Companion
    • Dec 2005
    • 86

    #2
    Vandaag is er al hard gewerkt door een flink aantal standhouders. Sommige stands zijn al helemaal klaar on de bezoekers morgen te ontvangen. Net als voorgaande jaren is er echt weer van alles aangevoerd. Ik heb massa's kabels gezien, flightcases, luidsprekers, trussen, enorm veel Pioneer CDJ-1000 van grijsgespeeld tot bijna nieuwe nog, spiegelbollen, LED strips en spots, televisies, digitale recorders... Te veel om op te noemen.
    De foto's staan inmiddels op de site... morgen of zondag meer !

    Belangrijk nieuws voor de bezitters van een voorverkoopkaartje !

    Kom op tijd. Het vernieuwde beurscafé is open en op vertoon van je ticket krijg je een gratis kopje koffie !
    Op naar de volgende beurs....

    Comment

    • DJ Antoon
      • May 2005
      • 1681

      #3
      Ik kon dit jaar niet, hoe was het?
      Andere jaren was er enorme drukte hier na afloop.

      Comment

      • vdlaanlichtengeluid
        • Jun 2010
        • 640

        #4
        Ik had mijn slag al geslagen een paar dagen voor de PA Markt heb voor 700euro een 2mnd oude QSC PLX2 3602 op de kop getikt... Maar wel de vermelding waard. Nu snel door naar de volgende want dan kan die smerige dap palladium er ook eindelijk echt uit!

        Comment

        • hardstyle
          • Jan 2010
          • 427

          #5
          Dit jaar was het een veel minder uitgebreide beurs, minder standhouders en naar mijn idee ook minder bezoekers. Er stond zeker leuk spul tussen, maar helaas werd ik beperkt tot de ruimte in een kleine auto :P daarom alleen naar huis gegaan met een x aantal XLR en Shuco kabels. De dag later op een koopzondag maar ergens even een SM58 gekocht.

          Comment

          Working...