ik zou metertijd een nieuwe eidtrap willen aanschaffen maar weet niet welke

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dandrlover
    • Dec 2012
    • 61

    ik zou metertijd een nieuwe eidtrap willen aanschaffen maar weet niet welke

    ik luister thuis af met een jb gtwo 450 en zou hem willen vervangen in de prijsklasse 500 a 1000 euro ? wat zijn de betere eindversterkers?
  • sjig
    • May 2012
    • 909

    #2
    Waarvoor?

    Welke speakers zijn het, hoeveel vermogen kunnen ze aan?

    Comment

    • dandrlover
      • Dec 2012
      • 61

      #3
      nee?het vermogen is ok! maar ik wil een betere eindtrap (hogere kwaliteit)

      Comment

      • SPS
        • Mar 2004
        • 1662

        #4
        Originally posted by dandrlover
        ik luister thuis af met een jb gtwo 450 en zou hem willen vervangen in de prijsklasse 500 a 1000 euro ? wat zijn de betere eindversterkers?
        Dat wordt weer een eindeloos lijstje! Waarbij iedereen z'n eigen voorkeuren / ervaring laat gelden.

        Wat misschien beter werkt is dat je omschrijft wat je NIET bevalt aan de huidige versterker. Kunnen we daar op inspringen.

        En anders misschien zelf een lijstje maken van mogelijke kandidaten waar we op kunnen schieten.

        Met andere woorden: Maak je vraagstelling meer specifiek. Dit is vragen naar een "betere"?? auto in een prijsrange......

        Paul
        Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

        Comment

        • vasco
          • Oct 2003
          • 2567

          #5
          En toch even serieus antwoord geven op merk en type speakers welke je met die versterker wil gaan aansturen, die vraag stelt men niet voor niets. Wij kunnen je versterkers adviseren van kilowatts terwijl jij misschien maar twee keer 100 watt wilt aansturen.

          Verder is je vraag veel te open;
          Wat zijn je wensen, wat mis je nu met je huidige versterker, wat heb je zelf al onderzocht (je eigen inbreng/huiswerk gedaan)?

          PS,
          Misschien naar newbie, lijkt mij in elk geval geen lounge topic.

          Comment

          • laserguy
            • Jun 2003
            • 2755

            #6
            Dat zal dan wel een C Two zijn veronderstel ik? Dat zijn bakbeesten van versterkers met dubbele en overbemeten voeding e.d. Niet kapot te krijgen. Ik zie niet in waarom je die weg zou doen.
            Beware! To touch these wires is instant death. Anyone found doing so will be prosecuted.

            Comment

            Working...