Nieuwe distributie RCF voor de Benelux

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • e-sonic
    • Aug 2004
    • 329

    Nieuwe distributie RCF voor de Benelux

    Trainingen, STIPA/SPL meetsystemen, verhuur evenement log systemen en meetmicrofoons in type 1 en 2
  • Olaf Duffhuës
    • Oct 2000
    • 2477

    #2
    Tja...wat zal ik ervan zeggen...

    Heb ik net een afspraak gemaakt in Malden...
    Olaf Duffhuës

    **Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

    Comment

    • Timo Beckman
      • Jul 2006
      • 1298

      #3
      Weer een merk waar dus een niet zo beste ondersteuning voor is .

      Comment

      • frederic
        • Jan 2006
        • 3511

        #4
        RCF is aan het zwalken.

        Comment

        • MusicSupport
          • Feb 2006
          • 1016

          #5
          Of RCF is te grabbel gelegd door de vorige distributeur. RCF was altijd overal in de aanbieding zonder eenduidig prijsbeleid en goedkoper te verkrijgen via retail kanalen dan via de distributeur zef... RCF wil een stabiel verkoop en prijsbeleid en ik kan me de keus dan ook voorstellen.

          Om dit te zeggen hoef je geen inside info te hebben maar slechts je neus goed gebruiken, oortjes open en signaleren i.c.m. wat economisch commercieel inzicht.
          d&b Audiotechnik

          Comment

          • sis
            • Jul 2003
            • 3305

            #6
            Originally posted by Olaf Duffhuës
            Tja...wat zal ik ervan zeggen...

            Heb ik net een afspraak gemaakt in Malden...
            Heb je plannen Olaf ???
            Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

            Comment

            • soundsystem
              • Aug 2011
              • 73

              #7
              Originally posted by MusicSupport
              RCF was altijd overal in de aanbieding zonder eenduidig prijsbeleid en goedkoper te verkrijgen via retail kanalen dan via de distributeur zef...
              Via marktplaats staan ook heel wat advertenties van "RCF importeurs" die de beste prijzen kunnen geven...
              Maar hun prijzen voor mij als btw-plichtige liggen zelfs hoger als de prijs waaraan particulieren in de eerste de beste webshop kopen!

              Heeft electricaudio een hele tijd geleden ook niet EV verdeeld?

              Comment

              • RenéE
                • Oct 2006
                • 291

                #8
                Originally posted by MusicSupport
                Of RCF is te grabbel gelegd door de vorige distributeur. RCF was altijd overal in de aanbieding zonder eenduidig prijsbeleid en goedkoper te verkrijgen via retail kanalen dan via de distributeur zef... RCF wil een stabiel verkoop en prijsbeleid en ik kan me de keus dan ook voorstellen.

                Om dit te zeggen hoef je geen inside info te hebben maar slechts je neus goed gebruiken, oortjes open en signaleren i.c.m. wat economisch commercieel inzicht.
                Als RCF daadwerkelijk zo'n probleem met de distributeur zou hebben, dan zou de complete productlijn toch wel overgaan? Ik lees hier dat alleen bepaalde productlijnen, grofweg gezegd spul voor in vaste installaties, naar Electricsound gaat. Klinkt mij dus eerder als een strategische opsplitsing zodat de afzetmarkten beter bediend kunnen worden.

                Comment

                • Hitvision
                  • Jun 2003
                  • 389

                  #9
                  Originally posted by RenéE
                  Als RCF daadwerkelijk zo'n probleem met de distributeur zou hebben, dan zou de complete productlijn toch wel overgaan? Ik lees hier dat alleen bepaalde productlijnen, grofweg gezegd spul voor in vaste installaties, naar Electricsound gaat. Klinkt mij dus eerder als een strategische opsplitsing zodat de afzetmarkten beter bediend kunnen worden.
                  Ik lees in:'Commercial Audio, Installed Sound and Forum product lines in the Benelux region'

                  Huidige 'commercial' lijn EN de systemen voor vaste installaties + alle toekomstige producten. Zie ik toch echt als de gehele productlijn van RCF.
                  Een houtworm met plankenkoorts is nooit grappig!

                  Comment

                  • RCF Nederland
                    • Oct 2012
                    • 11

                    #10
                    Ik zal even een duidelijke reactie schrijven:

                    RCF's TT, NX, ART, D- lIne en 4-pro series blijven gewoon via Monacor Nederland (voorheen Konitech)geleverd voor de Nederlandse markt.
                    Dat de installatie lijn via een andere importeur word verdeeld komt heel simpel omdat wij erg veel 100v en installatie van Monacor verkopen.
                    Daarnaast is Rcf niet met de tijd meegegaan als het gaat om installatie en 100 volt apparatuur.

                    Wat de prijzen betreft, wij hanteren een strikt dealer beleid en een zeer goede service met een eigen reparatie dienst.
                    Tevens hebben wij een flinke voorraad van de verschillende producten iets wat bij sommige andere merken wel anders is.

                    De verkoop van Rcf gaat ondanks alle slechte berichten erg goed en we hebben zin in het komende jaar !!!
                    Last edited by RCF Nederland; 07-01-13, 10:32.

                    Comment

                    • RCF Nederland
                      • Oct 2012
                      • 11

                      #11
                      Vandaag verkochten wij voor de 2de keer sinds begin 2013 een complete HDL20 Line-array set...

                      Comment

                      • Olaf Duffhuës
                        • Oct 2000
                        • 2477

                        #12
                        @Sis,

                        Plannen genoeg....;-) Nu nog uitvoeren...Ik heb van de week wat NX en het HDL gehoord...Beide niks mis mee! Als ze daar in Malden een beetje aan trekken, zullen we het denk wel vaker tegen gaan komen dat HDL!
                        Olaf Duffhuës

                        **Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

                        Comment

                        Working...