Wat klopt hier niet

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Podium Verhuur
    • Mar 2012
    • 480

    Wat klopt hier niet

    Ik was de gouden oude film van Flash Gordon aan het kijken.

    Erg grappig om al Sgure SH55 microfoons te zien. Vooral toen ik deze scene tegen kwam. HEt is de scene vlak voordat Dale Arden met Ming the Merciless moet trouwen.
    Last edited by Podium Verhuur; 17-08-12, 20:06.
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

    #2
    Euhhhh, heb zo het idee dat die microfoon in deze stand wat minder fris klinkt en wat erg feedback gevoelig is.....
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

    Comment

    • Olaf Duffhuës
      • Oct 2000
      • 2477

      #3
      Nee joh, zo hoort het juist... Ze hebben dat wiskundig berekend en zo klopt het exact...
      Olaf Duffhuës

      **Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

      Comment

      • Podium Verhuur
        • Mar 2012
        • 480

        #4
        Ik vond het wel erg apart dat er in de hele film die super 55 microfoons gebruikt worden. In 1 scene zie je er wel een stuk of 12. Dit terwijl deze mic's best duur waren in die tijd en de de sm 57 e sm58 en zelfs de sm81 al heel wat jaartjes op de markt waren, toen deze film gemaakt werd.

        Comment

        • MusicXtra
          • Feb 2006
          • 9316

          #5
          Ow, ok, ik had er nog geen berekeningen op los gelaten maar neem het gelijk van je aan.
          Je kunt ook aan haar gezicht wel zien dat zij er ook verstand van heeft.
          De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

          Comment

          • DJ Antoon
            • May 2005
            • 1681

            #6
            Originally posted by Olaf Duffhuës
            Nee joh, zo hoort het juist... Ze hebben dat wiskundig berekend en zo klopt het exact...
            Precies een richtpijp heeft ook allemaal van die sleufjes aan de zijkant.

            Comment

            • Olaf Duffhuës
              • Oct 2000
              • 2477

              #7
              Aangezien het grote aantal gleufjes, kan ze er zelfs nog een stuk verder vanaf gaan staan...Waarschijnlijk is de richtkarakterestiek erg goed...
              Olaf Duffhuës

              **Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

              Comment

              Working...