Voetbal...

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • vdlaanlichtengeluid
    • Jun 2010
    • 640

    Voetbal...

    Zijn er nog mensen die hier wel voetbal klusjes draaien momenteel?
    Of zijn we werkelijk alles kwijt geraakt aan de beunhazen die ook bij de aldi een setje skytecs en een beamer hebben gekocht??
  • Podium Verhuur
    • Mar 2012
    • 480

    #2
    Geen beamers, wel diverse tribunes geleverd voor vanavond (en sommige voor het hele ek)

    Comment

    • tha_dj
      • Jan 2004
      • 375

      #3
      Ken een concullega die hier in Volendam in een tent met een grote d&b set staat, met een band voor de wedstrijd, dj met rust en een band na de wedstrijd.
      Beamer van de zaak zelf !

      En voor beunhaas prijzen !!!
      your light !

      Comment

      • vdlaanlichtengeluid
        • Jun 2010
        • 640

        #4
        Ja inderdaad alles met dit soort dingen gaat voor beun prijzen van lik me reet waar je eigenlijk voor de beun zelfs nog niet mee kunt verkopen zo laag...
        Zie hier in de buurt echt wildgroei met dat soort gasten. Inderdaad hebben toko's vaak zelf al beamers okey maar als je ziet wat er aan geluid uit de beunschuren word getrokken hier is dat echt niet normaal... Inderdaad D&Bsets maar ook EV en zelfs Meyer staat hier in de omgeving gewoon bij beunhazen!

        Comment

        • frederic
          • Jan 2006
          • 3511

          #5
          Originally posted by radioactivediscoshow
          Zijn er nog mensen die hier wel voetbal klusjes draaien momenteel?
          Of zijn we werkelijk alles kwijt geraakt aan de beunhazen die ook bij de aldi een setje skytecs en een beamer hebben gekocht??
          Je moet nu toch niet echt een ingenieur zijn om een beamer op te stellem om voetbal te kijken?

          En je moet vooral potentiele klanten beunhazen noemen. Dit zal jou zaak veel vooruit helpen.

          Comment

          • vasco
            • Oct 2003
            • 2567

            #6
            Klussen met voetbal zijn hier al jaren niet meer in de regio.
            De kroegen hebben tegenwoordig alles zelf al staan en hangen.
            Ook de "beunhazen" halen hier geen droog brood meer uit.

            Wij hebben dan wel weer klussen indirect door het voetbal.
            Feesten voor de mensen die geen voetbal kijken.
            Valt mij op dat er toch ook veel mannen op dit soort feesten afkomen trouwens.

            Comment

            • vdlaanlichtengeluid
              • Jun 2010
              • 640

              #7
              Originally posted by frederic
              Je moet nu toch niet echt een ingenieur zijn om een beamer op te stellem om voetbal te kijken?

              En je moet vooral potentiele klanten beunhazen noemen. Dit zal jou zaak veel vooruit helpen.
              Zeg niet dat je daar ingenieus voor moet zijn maar het valt wel op. Potentiele klanten zijn het hier allang niet meer omdat voor die prijzen niemand zijn bed uit komt op dit forum.

              Comment

              • Rolandino
                • Mar 2007
                • 1451

                #8
                Originally posted by tha_dj
                Ken een concullega die hier in Volendam in een tent met een grote d&b set staat, met een band voor de wedstrijd, dj met rust en een band na de wedstrijd.
                Beamer van de zaak zelf !

                En voor beunhaas prijzen !!!
                Helaas gebeurt dit niet alleen met de EK hoor ............... gebeurt momenteel elk weekend bij elk evenement.
                EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

                Comment

                • vdlaanlichtengeluid
                  • Jun 2010
                  • 640

                  #9
                  Originally posted by Rolandino
                  Helaas gebeurt dit niet alleen met de EK hoor ............... gebeurt momenteel elk weekend bij elk evenement.
                  Jupz, maar dat zijn over het algemeen bedrijven van de bank om het zo maar te zeggen.
                  Als er maar maandelijks word afgelost. Maar hier zitten ook een paar hazen die gewoon een loods met materiaal hebben en voor 150 euro een festivalletje doen voor 1500 man... Tja dan kan je er gewoon niet tegenop... Niemand niet...

                  Comment

                  • Podium Verhuur
                    • Mar 2012
                    • 480

                    #10
                    Dus zal je je moeten onderscheiden van die beunhazen.

                    Comment

                    • djspeakertje
                      • Oct 2008
                      • 1912

                      #11
                      Succes! Het is mogelijk, maar dat kost net zoveel tijd als het bedrijf runnen dat je nu hebt... Oh wacht, dat kan niet


                      Daan
                      I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                      I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

                      Comment

                      • vdlaanlichtengeluid
                        • Jun 2010
                        • 640

                        #12
                        Het onderscheiden lukt ook wel maar niet in die tak van "leuke" dingen. Vond het voetbal enz toch altijd erg leuk om te doen.
                        Maar doordat de beunen steeds meer en beter materiaal krijgen gaat het alleen nog om de prijs en die is bij een beun gewoon veel lager.
                        Dat heeft niets met onderscheiden te maken...

                        Comment

                        • Rolandino
                          • Mar 2007
                          • 1451

                          #13
                          onderscheiden helpt niet hoor klant kijkt op dit moment naar prijs. Het ergste is in mijn ogen dat het geen beunhazen zijn met DAP en Showtec maar ook gewoon amerken leveren voor een prijs dat de serieuze verhuurder niet kan leveren vanwege de hoge kosten die ze hebben.

                          JA er kopen ook beunhazen Amerken gebruikt voor een prikkie.

                          Heb vandaag ook iemand bezig gezien met een stapel hout van 20 jaar oud ( gekocht voor een paar centen op MP ) die voor 50 euro zijn PA verhuurt.

                          Er zijn ook bedrijven die een line array verhuren voor 250 euro inclusief transport montage en demontage en bediening de hele dag door heel nederland.

                          This is real life !

                          Mijn klanten geven nu eenmaal minder uit door eventueel onderscheidt te maken blijven ze net zo weinig uitgeven als voorheen hoor.

                          Ik verhuur nu maar 4x een Piosetje per week wat voorheen 2x per dag was. De enige onderscheidt is hiermee dat ik ze voor 135,00 euro verhuur ( 2000 / 900 ) in BTW bij afhaal en de klant dit te duur vindt en bij groot collega bedrijf voor dezelfde set 65 euro in btw betaalt ! Zal geen namen noemen maar dit soort bedrijven zijn er genoeg.

                          Wie houdt wie nu voor de gek ? Ik denk diegene die voor 65 eurie zo een set verhuurt zichzelf voor de gek houdt.

                          Ik ga er niet mee naar de klote ( heb geen schulden ) maar het wordt verdomd moeilijk op deze manier waardoor je bijna genoodzaakt bent om schuld te maken.

                          Ik lach het laatst hoor zeker op lang termijn. er zijn de laatste tijd veel collega bedrijven naar de klote gegaan doordat ze juist lagere prijzen zijn gaan hanteren. Veel failliet gegaan maar ook veel al diverse malen overgenomen en alweer een doorstart maken.

                          Maar op dit moment zijn er jammer genoeg veel klussen door me neus geboort doot beunhazen maar ook door collegabedrijven die ver onder de prijs leveren zelfs lager al bv een prijs die je afspreekt om bij elkaar te huren.

                          Heb een keer een geluidsman ingehuurt bij een collega bedrijf kostte mij bv 250 euro voor een dag heeft diezelfde geluidsman bij hetzelfde evenement waarvoor hij via mij had moeten schuiven zich ertussen gefrommeld zodat ik mijn klus kwijtraakte en meneer voor 250 euro inclusief geluids-set zelf de klus stond te doen.
                          Last edited by Rolandino; 14-06-12, 22:38.
                          EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

                          Comment

                          • Podium Verhuur
                            • Mar 2012
                            • 480

                            #14
                            @ radioactivediscoshow Blijf dat vooral tegen jezelf zeggen. Geef andere de schuld van het feit dat je de klussen niet krijgt.

                            Misschien dan eens op zoek gaan naar de opdrachtgevers die wel geld hebben en het er ook voor willen uitgeven.

                            maar inderdaad als voetbal de enige klussen zijn die je echt leuk vindt dan heb je denk ik wel een probleem. Ik geef er zelf niet veel om, de extra omzet is zeker welkom en het is jammer dat het zo snel afgelopen is. De olympische spelen zullen toch anders zijn, vooral door de vele verschillende sporten en wedstrijden.

                            @ Rolando: maar dat is niets nieuws hoor, dat is al jaren zo. Ik zit nu zo'n 16 jaar in dit vak en men roept het al vanaf het begin. En vooral de goedkope bedrijven verdwijnen net zo hard als dat ze gekomen zijn. Uiteindelijk willen de serieuze klanten een partij voor de langere tijd.
                            Nu spreek ik niet over drive-in show's want dat is en blijft een markt met meer aanbod dan vraag.
                            Maar als je gaat denken aan het serieuze werk is er genoeg werk. Ik denk dat geen van onze klanten die bij ons geluid huren in zal gaan op een offerte voor een line array voor 250 euro. En de klanten die het wel doen zien we het jaar erna wel weer terug. Iedereen kan spullen kopen, maar goed bedienen en maatwerk leveren is een heel ander verhaal.
                            Last edited by Podium Verhuur; 14-06-12, 22:36.

                            Comment

                            • Rolandino
                              • Mar 2007
                              • 1451

                              #15
                              Daar heb je ook gelijk in maar toch werkt het zo niet op dit moment.

                              Als ik naar mezelf kijk al ruim 20 jaar bezig ben ik nog steeds bezig maar mij zie je niet als een kat in het nauw de prijs verlagen om zo mijn klanten te houden. IDD komen ze op langer termijn wel terug maar voor die tijd mis je toch wel inkomen.
                              EV - QSC - FBT - Shure - Sennheiser - Allen Heath - Showtec - Laserworld - JB systems - Chauvet en nog veel meer om mezelf in leven te houden.

                              Comment

                              Working...