leuke-legale-gratis softwarepagina van *slik* Behringer

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • showband
    • May 2001
    • 4524

    leuke-legale-gratis softwarepagina van *slik* Behringer

    Ik liep na een tip tegen de volgende pagina aan waar een werkelijk alleraardigste verzameling kleine programmatjes staat.

    Met voor elk wat wils. Typisch zo´n gevalletje dat die gasten als ze willen verekkte leuke dingen kunnen maken.

    TOOLZ
    lekker belangrijk!
  • Overdrive
    • Feb 2002
    • 717

    #2
    Allemaal leuk en aardig maar zodra ik de LC2412 probeer lijkt dit mooier te werken dan in werkelijkheid. Ik kan me namelijk niet herinneren dat je chases op de onderste bank kunt krijgen (m.u.v. ch 9-12).

    Comment

    • Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

      #3
      Dat zal wel weer een nieuwe update in de software zijn, daar grossieren ze dan weer wel in..
      Enne, dr staan wel meer onvolkomen progjes op

      Comment

      • Ralph Hees
        • Nov 2005
        • 183

        #4
        Originally posted by MacGyverSounds
        Dat zal wel weer een nieuwe update in de software zijn, daar grossieren ze dan weer wel in..
        Enne, dr staan wel meer onvolkomen progjes op
        Op de site staat bij de upgrade nog steeds 1.06, dat is dezelfde versie als dat ik een half jaar geleden heb verkocht, omdat hij veels teveel fouten had om te gebruiken. Ook daar zaten de chases gewoon op 9-12 en op 1-8 standen van de faders.

        Verder zie ik in die tools niet echt een meerwaarde aan de site. Leuk dat ze het hebben, maar ik denk niet dat er veel meer sales zullen komen ofzo.

        Comment

        • renebiemans
          • May 2006
          • 156

          #5
          Originally posted by Ralph Hees
          Op de site staat bij de upgrade nog steeds 1.06, dat is dezelfde versie als dat ik een half jaar geleden heb verkocht, omdat hij veels teveel fouten had om te gebruiken. Ook daar zaten de chases gewoon op 9-12 en op 1-8 standen van de faders.
          Heb jij nog last van het probleem dat de Memory faders heel zacht aan blijven staan? Ik heb namelijk een iets oudere versie en die heeft daar in ieder geval WEL last van.

          Comment

          • Ralph Hees
            • Nov 2005
            • 183

            #6
            Originally posted by renebiemans
            Heb jij nog last van het probleem dat de Memory faders heel zacht aan blijven staan? Ik heb namelijk een iets oudere versie en die heeft daar in ieder geval WEL last van.
            Ja, daar had ik nog steeds last van en bij mij is hij ook een keer onder een mussical vastgelopen. Gelukkig ben ik hem kwijt.

            Dat was mijn 2e Behringer product dat de deur uit vloog.
            Ik heb nu alleen nog een DI20, dacht dat je aan een DI toch niet veel fout kan doen. Bij Behringer spelen ze het toch klaar om meer ruis te creeëren dan er oorspronkelijk in het signaal zat. In tegenstelling tot een IMG boxje, die werken perfect.

            Wat ik hiermee wil zeggen is, het kan er allemaal zo mooi uitzien, maar het zegt nog niks over de inhoud. Zo is het ook met die tools, het kanop het internet zo leuk uitzien, maar over hoe het apparaat is kan je dan nog niks zeggen.

            Comment

            • renebiemans
              • May 2006
              • 156

              #7
              Ik had namelijk geruchten gehoord dat met de software upgrade die problemen verholpen zouden zijn. Maar dat blijkt dus jammer genoeg niet zo te zijn

              Comment

              • Ralph Hees
                • Nov 2005
                • 183

                #8
                Originally posted by renebiemans
                Ik had namelijk geruchten gehoord dat met de software upgrade die problemen verholpen zouden zijn. Maar dat blijkt dus jammer genoeg niet zo te zijn
                Ik denk dat ze bij Behringer willen helpen, ze weten alleen niet hoe ze hun problemen op moeten lossen. Bij mij was hij 2x terug gestuurd en daarna wilde mijn dealer hem niet meer terug sturen, omdat hij de fouten 'te klein' vond. Daarna ben ik zelf maar contact gaan legge met Behringer. Toen kreeg ik een oudere IC opgestuurd, deze werkte nog slechter dan die wat der in zat (lijkt me logisch). Direct weer een email gestuurd, waar ik 2 maanden later antwoord op kreeg en had hem gelukkig dus al verkocht. Tegenwoordig heb ik een Enntec usb Pro, die erg goed werkt.

                Dus Behringer heeft volgens mij gewoon geen idee hoe ze de bugs moeten oplossen. Ze zeggen dat ze zijn opgelost, maar als je gaat proberen is het niks opgeschoten of zelfs nog slechter geworden dan het al was.

                Comment

                Working...