J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 4 van de 4 Eerste 1 2 3 4

Topic: HBO stage

Ingeschreven
    Mar 2001

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door moderator
    Al deze nieuwe opleidingen spuwen jaarlijks een x aantal afgestudereden af.

Een deel van deze groep gaat verder studeren,
    ander deel gaat in de branche werken.
    Naar mijn idee gaat het merendeel werken in een andere sector dan daar waar men voor wordt opgeleid.

is an sich geen raar verschijnsel, paar jaar geleden waren de modjes onderling met de respectieveljike c.v.'s aan het vergekjiken.
    Enige overeenkomst was dat bijna niemand werkzaam was in zijn studierichting.
    klopt, op eentje na,, electrische energievoorzieningen, en nu in de nuking-power actief,..
    lol

OT..

zet jezelf s in een bedrijf neer, en wat denk jij voor dat bedrijf te kunnen realiseren?? Nieuwe website, met intranet voor de freelancers, nieuwe logistieke toer opzetten zodat de verhuurcapaciteit met x porcent verhoogt? ik noem maar watt, hoor...

Standaard

Over het gebrek aan stages bij conservatoria gesproken.
    Een voorbeeld tegengekomen:
    uit de CV
    jaren pop gezongen
    Conservatorium van Amsterdam.
    jazzopleiding
    In juni 2007 succesvol afgestudeerd in het Conservatorium van Amsterdam
    "met een spetterend eindexamen. "

Hier een link naar de show. een kijkje naar een nummer van zo een eindexamen op het conservatorium. Dit is representatief kan ik uit ervaring zeggen.

YouTube - Two different sides

Dit is dus HBO "spetterend" examen waarvandaan de nieuwe uitvoerend zingend front komt voor de coverband bij viking of dinner dansant theater.
    Sinds een jaar of vier kun je als je dit niveau niet haalt ook een MBO diploma halen.

Daarom. Waar blijven de stageeisen aan muzikanten op conservatoria?
    (als je denkt "hij klinkt gefrustreert" dan klopt dat omdat ik schreeuw om bekwame muzikanten. Niet eens goede...nee bekwame)
    Laatst gewijzigd door showband; 15-01-08 om 21:34.
    lekker belangrijk!

Forum Rechten