J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 2 van de 3 Eerste 1 2 3 Laatste

Standaard

Ik vind het er kwa set zeer goed uitzien. de video content is soms zeer goed vind ik. Maar als ze de standaard content gebruiken is het maar pover. DE pixel mapping is ook wel zeer goed gedaan. over de bediening algemeen zeg ik niet veel want heb moeten kijken zonder geluid omdat ik zelf op tv opname zat.

soms vind ik de presentatie standjes wel wat grijs uitzien voor tv. zal ook wel komen door 250 spotjes te gebruiken voor zaallicht.
    en jah robe materiaal... je ziet het verschil wel ivg met vari-lite zeker voor tvshows op dit niveau.

maar wa decor en set design petje af.
    hehe wat een gedoe

Standaard

wat moet je met 10GMA full size's ? lijkt me niet echt handig te bedienen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kokkie
    Het maakt geen flikker uit hoe mooi het er in de zaal uit ziet. Kunnen er 10.000 mensen binnen, dan is dat 0,025% van het aantal kijkers. Het is een TV show met 40 miljoen kijkers tenslotte dus het publiek is gewoon decor (nou ja dat was de bedoeling maar 1 vak stoelen was compleet leeg), maar wat je op je monitor ziet moet goed zijn, als dat niet zo is, dan moet je daar behoorlijk van balen. En veel plaatjes waren niet goed, de mitrix was te sterk of het tegenlicht was te zwak en daardoor werd er een gouden regel uit de lichttechniek met voeten getreden en volgens mij mag ik daar als professional best een mening over geven.
    Helemaal mee eens! En @ R.den Ridder: ik heb niks tegen de crew, de lampjes hingen keurig en zijn blijven hangen, en volgens mij werkte alles. Mijn kritiek gaat uit naar het creatief team: voor dit soort producties, met dergelijke budgetten moet je toch echt iets moois maken. Dat is absoluut niet gelukt, en ik denk dat ik daar inderdaad een mening over mag hebben..
    If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
    ------------------------------------------------
    Arvid Buit
    Creative-Director / Artist-Manager

Standaard

vanop Eurovisiondiary 2007 by Spectra Stage & Event Technologies AB :

"The Mitrix back drop and the O-Lite Cobra up and running. The opening on stage right is for all props and backline going in and out, and the one stage left is the entrance for the artists. The openings will be soft edged with a mask in the graphics"
    exit night into LIGHT

Ingeschreven
    Aug 2000

Standaard

noui...met dat soft edge zijn ze dan niet echt geslaagd

Forum Rechten