naam / profiel

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

    naam / profiel

    hee, muiters. kabaalschoppers en oogverblinders.

    Ik zit nu al een tijd hier te klooien, en er valt me 1 ding op in vergelijking met andere fora, etc, namelijk het profiel.

    Ik weet dat er geen plicht is om een profiel in te vullen. Ik weet zelfs dat het profiel niet altijd hoeft te kloppen.

    Maar doe jezelf, en een boel anderen een plezier, en vul s een gedeelte van dat profiel in, zodat we als antwoordmachine af en toe s kunnen kijken wie er een vraag stelt, en waarom...

    Oa leeftijd en achtergrond zijn een erg interessante insteek voor een antwoord dat we af en toe kunnen geven.

    Ik bedoel, je hoeft je toch niet te schamen dat je een vraag stelt? En we bijten echt niet. Ook zal ons je pincode een zorg zijn, maar een paar insteekjes geven vaak meer over de mens en zijn vraag, dan helemaal niets...




    Gaat dat lukken?
    thx
  • gertgeluid
    • Dec 2006
    • 520

    #2
    Als dit board het toelaat dat de moderator velden kan toevoegen aan het profiel, kan het misschien wat "toegankelijker" worden. Ik vind het niet erg om mijn levensverhaal te tikken, maar daar zit misschien niemand op te wachten.

    Een paar velden met wat standaard vragen, maakt de tongen misschien los. Voorbeelden:

    Opleidingen/cursussen?
    Hoe lang ben je "Serieus" bezig met je vak?
    Met welke artiesten heb je zoals gewerkt?
    Wat is je werkgebied? (verhuur/organisatie/productie/freelance/import/td?)


    Zoiets?

    Comment

    • Gast1401081
      • Mar 2001
      • 7999

      #3
      ja, ff kort, leeftijd en woonplaats, is al een stuk verhelderender, en iets van welke richting je zit, qua licht / geluid /video / studio/ live / etc

      Comment

      • moderator
        Moderator
        • Apr 2001
        • 5950

        #4


        En dan de door jou gepromote zoekfunctie even op naam

        Zonder dollen: Een ingevuld profiel geeft aan hoe serieus dat je zelf naar buiten komt, zo lijkt mij!
        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

        Comment

        • GvH-E
          • Feb 2007
          • 122

          #5
          Helemaal eens. Maar ik vind dat degene die achter dit bericht staan zelf ook het goede (serieuze) voorbeeld moeten geven. GvH-E

          Comment

          • vasco
            • Oct 2003
            • 2567

            #6
            Originally posted by gertgeluid
            Een paar velden met wat standaard vragen, maakt de tongen misschien los. Voorbeelden:
            Hoe lang ben je "Serieus" bezig met je vak?
            Met welke artiesten heb je zoals gewerkt?
            Hoe lang iemand al bezig is en met wie allemaal gewerkt heeft zal mij m'n anus oxideren. Iemand die al 100 jaar bezig is kan nog steeds de ballen verstand hebben van wat hij/zij doet. Iemand die net 1 jaar bezig is kan een natuurtalent zijn. Al heb je met de grootste der aarde gewerkt, zegt ook geen drol over wat hij/zij kan. Iemand die met alleen maar coverbandjes werkt kan een geweldige show neer zetten. De manier van reageren hier op het forum geeft meer info dan die vragen beantwoorden.

            Leeftijd is wel een punt. Je kunt de vraagsteller een beter antwoord geven omdat iemand die (erg) jong is waarschijnlijk net begint en (nog) geen budget heeft van een paar duizend(en) euro's. Ook woonplaats kan handig zijn als je wilt verwijzen naar iets in zijn/haar buurt.
            Last edited by vasco; 20-03-07, 14:09.

            Comment

            • Funmaker
              • Jun 2006
              • 922

              #7
              heb bij deze men profieletje geupdeet!
              vind het wel een leuk idee...
              Hold on a second, relax and listen...

              Comment

              • sjoerd
                • Apr 2004
                • 341

                #8
                inderdaad helemaal mee eens. uiteraard heeft niet iedereen zin om een uitgebreid profiel aan te maken. Maar het verbaast me wel altijd hoeveel mensen hier op het forum nauwelijks of niets hebben ingevuld. Zoals gezegd leeftijd en woonplaats, maar bijv ook site van bedrijf wat je hebt of waar je werkzaam bent geven toch wat meer informatie. dan geeft toch meer een idee met wie je "in gesprek"bent. toch?

                Comment

                • lightzone
                  • Oct 2006
                  • 261

                  #9
                  ik zou het ook zeer handig vinden als mensen hun profiel nu een zouden invullen.

                  het belangrijkste vind ik de leeftijd , daaraan heb je het meest.
                  ook vind ik de woonplaats (2e hands forum) erg belangrijk.

                  als die vakjes verplicht zouden worden ben ik zeer blij zijn


                  groetjes lightzone
                  jumping is not a crime

                  Comment

                  • Baszza91
                    • Oct 2005
                    • 476

                    #10
                    Ik heb mijn profiel aangepast. Liep nog een beetje achter. Maargoed, veel leesplezier.

                    Ik vind het buitengewoon handig als je op iemands profiel kan klikken en is kan lezen van hoe of wat. Dan begrijp je elkaar ook stukken beter.

                    Greetz
                    I'm addicted to bass, I'm addicted to drums, my dealer is a DJ,..... and music is my drug

                    Comment

                    • jens
                      • Aug 2004
                      • 1067

                      #11
                      ik heb net even een klein verhaaltje over mezelf geschreven met de ervaringen van de afgeloipen 10 jaar ...maar de helft van het verhaaltje kan je naar mijn mening niet lezen omdat het net iets te veel is .....

                      mischien wel makkelijk als je wat wil schrijven dat er ook wat ruimte voor is....

                      Comment

                      • moderator
                        Moderator
                        • Apr 2001
                        • 5950

                        #12
                        Nogmaals, als je je wil voorstellen, loop een onderwerp over, hierin kan je netzoveel tekst kwijt als je zelf besluit te delen met derden.

                        Wij verlangen:
                        1. eerbiedigen van de spelregels
                        2. een Werkend mailadres
                        3. van de moderators een compleet ingevuld profiel

                        Los daarvan geeft een ingevuld profiel wel, prima weer waar je je mee bezig houdt, kan het handig zijn bij het adviseren.
                        Be real: tegen mensen die je een beetje kent ben je minder snel geneigd om te zeggen: zoek het zelf maar uit!
                        Aan de andere kant, waarom bezoek je ander het forum
                        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

                        Comment

                        • luc2366
                          • Jul 2002
                          • 1161

                          #13
                          Originally posted by moderator
                          3. van de moderators een compleet ingevuld profiel
                          ... en bij jou is enkel het land ingevuld

                          Comment

                          • moderator
                            Moderator
                            • Apr 2001
                            • 5950

                            #14
                            Had ik kunnen verwachten....
                            Heb nieuws voor je: dat zal ook zo blijven!
                            Moderator J&H Licht en Geluid Forums

                            Comment

                            • berolios
                              • Sep 2005
                              • 1538

                              #15
                              Beetje tegenstrijdige beweringen inderdaad, maar logisch dat de 'oppermod' geen persoonsgegevens invult, aangezien dit meer een 'instituut' is dan een persoon.

                              Ik heb bij deze ook maar eens mijn levensverhaal in mijn profiel geplaatst... namen van festivals, bedrijven en bandjes pasten er niet meer bij, vind ik trouwens eigenlijk ook een beetje dubbelzinnig om die hier aan de grote klok te hangen...

                              Afijn, de meeste serieuze gasten hier kennen elkaar wel min of meer... als je vragen hebt hoor ik het wel.
                              Einstein: "Een slim persoon lost een probleem op; een wijs persoon voorkomt het."

                              Comment

                              Working...