Welk eten (en drinken) wél en welk niet?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Digital Primate
    • Jul 2005
    • 20

    Welk eten (en drinken) wél en welk niet?

    In het verlengde van zowel het spareribs-topic als de ergenissen-top-10:

    Wat krijgen jullie het liefste (als groep technische ploeg) voorgeschoteld, als aanloop voor een avond vol muziek, licht en hopelijk heel fijn volk?

    En -natuurlijk- wat is AB-SO-LUUT te mijden om 'oncomfortabele' situatie te voorkomen?
  • axs
    Moderator
    • Jun 2002
    • 2687

    #2
    loopt reeds onderwerp over...

    maar in afwachting van een slotje iemand een koffietje?



    Ff een handleiding:

    1. Klik op de link coffee machine hier boven
    2. Gooi het muntje in de machine door met de muis te bewegen
    3. Zoek je drank uit
    4. Klik op het kopje als het klaar is
    5. Klik op APRI
    If its true that we learn from our mistakes, some of us are working on getting one GREAT education!

    Comment

    • DJ_Compact
      • Jan 2004
      • 234

      #3
      Eigenlijk is het bijna altijd standaart dat we friet met iets krijgen, je kunt het moeilijk weigeren Ik werd wel verrast toen we een keertje zuurkoolstampot, gehaktballen, gebakken spek, rookworsten en nog meer van dat kregen. ERG lekker!
      Mjaaaa....

      Comment

      • sis
        • Jul 2003
        • 3305

        #4
        citaat:Geplaatst door DJ_Compact

        Eigenlijk is het bijna altijd standaart dat we friet met iets krijgen,
        Aan jou foto te zien wordt je er wel een beetje moe van hé
        sis
        Fulltime freelance muzikant, producer , componist.

        Comment

        • tomv
          • Jun 2003
          • 331

          #5
          De normale fuifjes meestal frieten enz of kebap.
          De grotere producties is meestal in plaatselijk restaurantje en dan een uurtje aan tafel zitten [^]
          Tom

          Comment

          • DJ_Compact
            • Jan 2004
            • 234

            #6
            citaat:Geplaatst door sis

            citaat:Geplaatst door DJ_Compact

            Eigenlijk is het bijna altijd standaart dat we friet met iets krijgen,
            Aan jou foto te zien wordt je er wel een beetje moe van hé
            sis
            Ja, ik heb het vermoeden dat ze iets in die friet hebben gedaan We zaten in Wilbertoord tijdens de kermis aldaar waar we stonden in een tent wat gebouwd was op paardenstront[xx(]. Daar werd je niet goed van de stank, en dan moet je het ook nog eens doen met een bakje friet waar je niet over naar huis moet schrijven... BAH![V]
            Mjaaaa....

            Comment

            • DJP-BIM
              • Jan 2004
              • 289

              #7
              eten op klus:

              op 1: friet
              op 2: diverse broodjes ham/kaas/vis/sla/gras etc..
              op 3: hollandse stampot (ja echt boerenkool)

              maar wat tegenwoordig vaste prik is,
              thuis van klus snel aanhanger opslag in, het nodige uit de auto halen (cdkoffers)
              potje bier, en 3/4 gehaktballetjes van de makro naar binnen werken
              bimshowequipment.nl

              Comment

              • Daan Hoffmans
                • Aug 2000
                • 1225

                #8
                mmm... heb ik het dan echt zo goed?

                Biefstuk, varkenshaas, sate, entrecote, hazenlip, noem het maar op... Doorgaans inderdaad met friet of gebakken aardappeltjes ofzo.

                Deze luxe krijg je te verwerken wanneer je met een serieuze coverband werkt. Uiteraard doe ik ook wel eens andere dingen (veel te weinig eigenlijk) als feesttenten enzo, daar wordt het doorgaans gewoon een vette bek of een chineesje ofzo.
                Op weg naar huis de bekende smerige (maarja, je hebt honger) benzinepomp-bende.

                Waar ik (en ook de muzikanten waar ik mee werk) chago van wordt, is als er 2 broodjes kaas per persoon te nassen zijn. Daar kan niemand een volle avond op werken lijkt mij.
                <center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>

                Comment

                • B-there
                  • Oct 2002
                  • 272

                  #9
                  Nou..
                  Ik zal beginnen met wat ik (en vaker 'we') liever niet eten elke keer..

                  - NIET: (als het wel afgesproken is..[}]) Niks!
                  - liever NIET: Lasagna
                  - liever NIET: friet
                  - Geen liflafjes&gt; van die piepkleine stukjes vlees met een decoratief stukje sla.[|)][}][}][V]

                  WEL:

                  - (eigen voorkeur) Chinees
                  - gewoon een goede maaltijd

                  Ik vind het gewoon belangrijk om goed te eten voor de show.

                  Grz


                  Bart
                  <center>-------------------</center>

                  Comment

                  • sparky
                    • Apr 2002
                    • 2104

                    #10
                    Er zijn tijden dat de pasta me veel te veel wordt, hoezeer ik er ook van hou. Als je het de 5e dag achtereenvolgens tegenkomt..Maarja Dat spul is nu eenmaal makkelijk in grote hoeveelheden klaar te maken. Erg handig voor de dames en heren cateraars, maar soms wordt het een beetje te veel... Verder heb ik eens 2 1/2 maand op MartinAir-Partycatering geleefd, daar wordt je ook een beetje raar van op den duur.

                    Maar meestal ben ik niet zo'n zeikerd en eet netjes mn bordje leeg, aangezien we de energie in de komende uren toch nogal eens nodig hebben :-) Wat de kwaliteit overigens dus wel belangrijk maakt om maar weer eens een open deur in te trappen.

                    Hoe eindig je dan zo'n post over eten??? Oja!! De ballen dan maar!! heheh
                    Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

                    Comment

                    • AJB
                      • Jul 2003
                      • 2289

                      #11
                      Mijn belangrijkste criterium; eten dat met liefde bereid is... Ik weiger elke vorm van massa-voer, creatief-loze rommel, en goedkope ingredienten...

                      Is het eten niet goed; pak ik een restaurant, en krijgt de klant een sejours op zijn factuur...

                      Mijn uitgaanspunt; "wat had ik gegeten als ik thuis was"... Waarom zou ik slechter voedsel tot mij nemen, wanneer iemand mij vraagt om een concertje te draaien...?...

                      In theaterland is vaak prima bekend waar je, vlakbij het theater zelf, goed kunt eten. Altijd gebruik van maken Anders; waar eet freek in sneek; alias the bible..
                      If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
                      ------------------------------------------------
                      Arvid Buit
                      Creative-Director / Artist-Manager

                      Comment

                      • moderator
                        Moderator
                        • Apr 2001
                        • 5950

                        #12
                        zoekfunctie, en nee...vanwege de eenvoud ga ik je niet de url voorkauwen!
                        Moderator J&H Licht en Geluid Forums

                        Comment

                        Working...