Je vriend/vriendin is audiofiel

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • audiomiep
    • Jun 2005
    • 4

    Je vriend/vriendin is audiofiel

    Sommige mensen mogen dan een probleem hebben dat hun vriend homofiel is die van mij is audiofiel. Lijkt misschien niet zo verschrikkelijk en op zich kan ik er ook wel mee leven maar toch.. Na al vaak eens dit forum op het beeldscherm van mijn vriendjes computer te hebben zien staan vond ik dat het wel eens tijd wordt om me te integreren in de wereld van de audio.[]Ik vroeg me af of er op dit forum meer vriendinnen of vrienden van audio seksuele mensjes zijn? Hoe gaan jullie daar nu mee om, wordt jouw oude trouwe cdspelertje ook afgekraakt omdat hij niet goed genoeg is?

    Ciao

  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

    #2
    om een lang verhaal kort te maken , tís net als met auto's en kleding. En het is maar net waar je je geld aan uit wilt geven. Dat verschijnsel heet hobby, en ik ken mensen die meer geld om hun vingers en polsen dragen dan een dikke PA kost.

    en mijn horloge wordt ook wel eens afgekraakt wegens "maar een seiko'tje"...
    en mijn auto wordt ook wel eens afgekraakt wehgens "18 jaar oude bak".

    maar mijn huisinstallatie is van meyer, en daar heb ik toevallig een hobby aan...

    Comment

    • van bliebhoven
      • Jan 2004
      • 25

      #3
      het gaat pas echt fout als je de letters van dit forum nog op je beeldscherm ingebrand ziet staan als je de boel uitgezet hebt!

      Comment

      • Studio Moved
        • Dec 2004
        • 75

        #4
        Of als je om 5u30 opstaat om te forumgapen zoals mij dat hier naar het hoofd geslingerd wordt.

        het is inderdaad een hobby; of een levenswijze???

        nuja, ik zeg altijd dat ik aan mijn toekomst werk (topic lgo)

        grtz
        Studio Moved

        Comment

        • sparky
          • Apr 2002
          • 2104

          #5
          Ik ben geen audiofiel, dat zijn meestal mensen met teveel geld en een gebrek aan realiteitszin. Neensch, geen audiofiel, dit is simpelweg het enige waar ik goed in ben, behalve het Wilhelmus gorgelen dan natuurlijk
          Here today - Gone tomorrow <<<>>> gekte is een uitzondering bij individuen maar een regel bij groepen.

          Comment

          • SjoerdOptLand
            • Jul 2003
            • 261

            #6
            Zoals ******** ook zegt: het is weer een andere hobby. En net zoals met auto's, kleding etc. etc. moet je er op een verstandige manier mee omgaan. Er is niks mis mee om er van te genieten, zolang jij er maar de baas over bent. Zodra jij niet meer kunt kiezen omdat je hobby (liefhebberij) een obsessie is geworden of je anderszins in de problemen brengt (relaties, schulden), dan ben je te ver. En dat kan met alles gebeuren: auto's, kleding, sieraden... keuze genoeg.

            Dus: met een liefhebberij is niks mis, zolang je zelf vrij bent en er (dat is een mooie test) ook op een normale manier afscheid van zou kunnen/kan nemen.

            Maarre, audiomiep, is het bij jou vriend een obsessie of gewoon een hobby dan?

            Groetjes,
            Sjoerd

            Comment

            • Spotter
              • Nov 2003
              • 77

              #7
              citaat:Geplaatst door Studio Moved

              Of als je om 5u30 opstaat om te forumgapen zoals mij dat hier naar het hoofd geslingerd wordt.
              volgens mij zijn de meeste mensen die op dat soort tijden op het forum zitten mensen die net terug komen van een klus en nog even het forum checken voor het slapen gaan
              Flightcasedouwer en kabelslaaf

              Comment

              • jurjen_barel
                • Jun 2003
                • 3150

                #8
                citaat:Geplaatst door audiomiep
                wordt jouw oude trouwe cdspelertje ook afgekraakt omdat hij niet goed genoeg is?
                Dat lijkt mee eerder een geval van merkengeil dan audiofiel.
                Als je installatie niet goed genoeg klinkt volgens je vriend, dan noemen we dat pas audiofiel.

                Simpel op te lossen: EQ!

                (p.s. werkt alleen als de speakers ook alle frequenties weer kunnen geven)


                Ja, inderdaad. Het is een soort verslaving. De fora, de winkels en bedrijven in- en uitwandelen, de theaterbezoeken, het werken, het hele vak in zijn geheel.
                Voor mij niets mooiers. [8D]

                Comment

                • Fritz
                  • Oct 2001
                  • 621

                  #9
                  [/quote]
                  volgens mij zijn de meeste mensen die op dat soort tijden op het forum zitten mensen die net terug komen van een klus en nog even het forum checken voor het slapen gaan
                  [/quote]

                  en zo ist! Weltrusten!

                  Comment

                  • eddy56
                    • Mar 2004
                    • 102

                    #10
                    citaat:Geplaatst door Spotter

                    citaat:Geplaatst door Studio Moved

                    Of als je om 5u30 opstaat om te forumgapen zoals mij dat hier naar het hoofd geslingerd wordt.
                    volgens mij zijn de meeste mensen die op dat soort tijden op het forum zitten mensen die net terug komen van een klus en nog even het forum checken voor het slapen gaan
                    helemaal gelijk, voor mij dan. het is nu ook al weer 6 uur geweest

                    greetz freddy
                    Apogee, i\'m loving it!

                    Comment

                    • shure-fan
                      • Sep 2003
                      • 1046

                      #11
                      tsja, ook weer net thuis en weer tijd om naar bedje te gaan,

                      slaap lekker mensen.
                      Freelance monitormixer / Geluidstechniek / tape act

                      Comment

                      • Robert
                        • Aug 2000
                        • 630

                        #12
                        Inderdaad... welterusten

                        Comment

                        • Studio Moved
                          • Dec 2004
                          • 75

                          #13
                          citaat:
                          volgens mij zijn de meeste mensen die op dat soort tijden op het forum zitten mensen die net terug komen van een klus en nog even het forum checken voor het slapen gaan
                          dat doe ik ook meestal wel, maar die ene keer ben ik toch om 5u30 uit mn bed gerold

                          grtz
                          Studio Moved

                          Comment

                          • DJ.T
                            • Nov 2002
                            • 1502

                            #14
                            Als ik om die tijden thuis kom heb ik over het algemeen geen puf meer om nog even het forum te bezoeken.
                            Vannacht was het ook weer 5 uur / half 6 en dan ligt mijn bedje toch maar wat lekker!
                            We're ready to party, are you?

                            Comment

                            • eddy56
                              • Mar 2004
                              • 102

                              #15
                              citaat:Geplaatst door DJ.T

                              Als ik om die tijden thuis kom heb ik over het algemeen geen puf meer om nog even het forum te bezoeken.
                              Vannacht was het ook weer 5 uur / half 6 en dan ligt mijn bedje toch maar wat lekker!
                              en dan mijn zuur verdiende glaasje wiskey of wiskey-cola mis lopen nee
                              Apogee, i\'m loving it!

                              Comment

                              Working...