PDA

Bekijk Volledige Versie : Sneeuwstorm

MarkRombouts
11-05-05, 13:45
ik weet niet helemaal zeker of dit onderwerp hier thuis hoort, maar dit leek me op dit moment de beste plek.

voor een theater groep ben ik bezig een soort van sneeuwbol te maken, maar dan ik het groot waar mensen een voorstelling in kunnen geven.

Nu ben ik dus op zoek naar een methode waarmee ik een een sneeuwstorm kan maken in de bol. sneeuwmachines zijn voor mij geen optie, omdat deze dan recht op de in de bol aanwezig personen zouden spuiten, wat niet echt prettig is natuurlijk

ik dacht meer aan iets van een gaasachtige vloer, met daaronder blowers en iets lichts wat als sneeuw dienst kan doen,

kan iemand me hier verder mee helpen ???

vic
11-05-05, 16:14
Er bestaat toch voor dit soort doeleindes nep sneeuw. Ik geloof dat Rosco maakt , maar weet dit niet zeker
greetzz
vic

showband
11-05-05, 17:30
Als het een witte bol is met werkelijk iets als gaasdoek e.d. dan kun je met een kleine spiegelbol op een as tegen de achterwand en een paar goed geplaatste lampen het effect van vallende 'vlokken' op de voorste buitenwand proberen te bereiken.

Je hebt trouwens etalagemateriaal. (piepschuimen balletjes) wat je met ventilators rond kan blazen. Dat spul is echter enorm statisch dus blijft nogal aan je kleren 'hangen' :)

Jeanilicous
27-07-05, 09:14
Ha Romboutsie,

Toch moet je uitkijken met je Piepschuimbolletjes. Het slikken daarvan is natuurlijk niet echt goed en voor de instrumenten ook niet heey.
Latersz[8D]
Gr.

MarkRombouts
27-07-05, 10:07
He Jakke,

ook al actief hier.

Hoezo is bolletjesslikken niet goed voor je gezondheid ????
Wordt toch dagelijks gedaan.

AJB
27-07-05, 16:34
Graag weer ontopic nu...