J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 1 van de 7 1 2 3 4 5 ... Laatste
  1. #1

  2. #2

    Standaard

    Zit een beetje met hetzelfde probleem. Wij twijfelen nog tussen RMS en Rent+.
    Van Rent+ hebben we een presentatie gekregen, was hier op zich wel van onder de indruk. Mensen weten heel goed hoe onze branche in elkaar zit (tijdens het laden nog een telefoontje of je 2 zendertjes extra wil meenemen), en de software is daar goed op voorbereid.

    Wel moet ik zeggen dat ik het gebruik van Rent verre van intuitief vind. Bij RMS wist ik gelijk hoe ik moest beginnen, verhuurvoorraad aanpassen, pakketten samenstellen, offertes maken etc.
    Bij Rent+ had ik presentatie ook echt nodig.

    Over AG&P kan ik je niets vertellen, maar hoop dat je hier toch iets aan gehad hebt.
    ***edit*** Als hun website al niet fatsoenlijk werkt... ***edit***
    <center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>

  3. #3

    Ingeschreven
    Aug 2001
    Locatie
    2
    Posts
    203

    Standaard

    wij werken met rent +.
    Werkt wel goed en is een heel uitgebreid programma, alleen is het zoals Daan al zei niet echt ingrijpbaar.

    Juce

  4. #4

    Standaard

    Lichtpunt Groningen werkt met RMS. Misschien kun je hen eens mailen om een paar gebruikerservaringen (ik neem aan dat je serieuze feedback wilt namelijk)

    hans@lichtpunt.nl (hoofd verhuur en dus veer werkzaam in RMS)
    bob@lichtpunt.nl (medewerker verkoop, maakt veel offerte's in RMS)
    If your not prepared to be wrong, you'll never come up with anything original
    ------------------------------------------------
    Arvid Buit
    Creative-Director / Artist-Manager

  5. #5

    Standaard

    En als je naar de prijs kijkt, kun je beter RMS kopen..Rent+ is in de basis uitvoering alleen al bijna 5* zo duur...En om het dan naar je zin te hebben komt er nog het een en ander bij....En dat moet je erbij kopen...Met de extra uitbreidingen is RMS zelfs nog goedkoper en tot nu toe werkt RMS bij ons goed...
    Olaf Duffhuës

    **Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    Misschien een wat laattijdige reactie, maar wij hebben niks dan problemen gekend met Rent+ Sono. Vooral in de effectieve bonnen liep er heel veel fout zoals kortingen van 0 procent met dan een bedrag achter en van die dingen. Dan krijg je vaak telefoontjes van klanten die om uitleg vragen, enerzijds "en waarom hebben wij geen korting?" en anderzijds "waarom krijg ik korting". Nummering van herstelbonnen loopt ook in het honderd, durft wel eens vanaf nul opnieuw te beginnen. Zo zijn er veel dingen die ik kan opsommen, wie er echt in geïnteresseerd is stuurt maar een mailtje. En we hebben nooit een oplossing gekregen hiervoor, maar de factuur van het onderhoudscontract werd wel keurig op tijd verstuurd... 1 woord: maffia.

    Momenteel zijn we wat aan het proefdraaien met RMS, maar echt overtuigend kan ik het toch niet echt noemen. Als de demo al door z'n knieën gaat...

    DUS nog steeds op zoek naar een degelijk verhuurprogramma. Als er iemand nog andere programma's kent: laat maar komen!


    Groeten,

    Beghin Didier
    Ampli bvba

  8. #8

    Ingeschreven
    Mar 2002
    Locatie
    1
    Posts
    5.430

    Standaard

    citaat:Geplaatst door DidierB
    DUS nog steeds op zoek naar een degelijk verhuurprogramma. Als er iemand nog andere programma's kent: laat maar komen!
    Bij Flashlight hebben ze in de loop van de afgelopen 15-20 jaar geloof ik nu het 5e pakket in gebruik genomen. (Kost een paar (?) centen, en dan heb je nog steeds niks).
    Focus flikte iets soortgelijks naar ik meen. Ze begonnen daar ooit met een pakket dat voor de logistieke efficientie van volle en lege aardappelkratten was geschreven.
    Wat ze beiden nooit wilden proberen was RMS. Deed het bij ons destijds prima, en ik hoor er nog altijd meer +-en dan --en over.
    Ik RaadMooiStan an!
    een verdubbelde gebruikscoefficient is echt geen luxe

  9. #9

    Standaard

    Inmiddels iets meer ervaring met RMS...

    We hebben nog wel wat opstartproblemen, maar ik neem aan dat dat tot dusver aan ons zelf te danken is.

    Heel groot nadeel tot nu toe vind ik de belabberde service. Je kan ze bellen, maar de mensen die iets van RMS afweten zijn altijd "net even weg" of "in bespreking". Uiteraard wordt er altijd beloofd dat er terug gebeld wordt, maar dat is nog niet gebeurt.
    Ook mailtjes moet je soms meerdere malen sturen voor je eindelijk antwoord krijgt. En dat terwijl je van een ICT-bedrijf wel zou mogen verwachten dat ze hier snel mee zijn...
    <center><i>\"Alles wat schuift doen we naar boven, alles wat draait naar rechts\"</i></center>

  10. #10

    Standaard

    Wij gebruiken Rent+, ik vind het een weinig flexibel programma.
    Klein voorbeeld: ALs je een heel artikel uit de verhuur haalt kun je NIET de code uit de database verwiederen omdat er altijd verwijzingen blijven vestaan naar bonnen in het verleden. Het enige wat je kunt doen is het aantal op "nul" stellen, maar na een paar jaar is de lijst toch een behoorlijk end langer geworden.
    Wij hebben verder GEEN problemen met kortingen enzo, wel loopt af en toe de database kompleet vast. Niet handig!

    Succes met je keuze, zou ik zeggen.
    "I do know everything, just not all at once. It's a virtual memory problem."

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •  

Inloggen

Inloggen